8 Şubat 2015 Pazar

Benim kilom Başkalarının sorunu


Merhaba'nın arkasından "ayyy ne güzel kilo vermişsin" "kilo mu aldın sen" "Karatay'dan dinledim bak şimdi..." "Maranki'nin kilo verme kürü kesin çözümmüş" gibi cümleler kuran insanlığını kilo muhabbetiyle değiştirmiş varlıklarda bıktım.
Ben vücudum benim kararım kampanyasını kilo için de başlatsınlar bari. Aldığım verdiğim kiloların hesabını size vermek zorunda mıyım? Ülkenin kilo gümrük bakanı mısınız Allah aşkına? Büyüklerin "ben senin yaşındayken tığ gibiydim" yaşıtlarımın "gelinlik dediğin 38 beden olacak" uzmanların "beslenme sisteminin dengesi karbonihdrat protein..." zırvalarından gına geldi. Başka mevzunuz yok mu? Dünyada açlık var, savaş var, hastalık var hepsini geçtim goygoy diye bi gerçek var. Başka bir şey takın artık kafanıza. Dernek kurup boyalı tırnaklarınızla tarla işçisi kadınların problemlerini konuşmanıza bile razı olacağım artık. 
Eyyy elalem, annem bile boğazımdan inen lokmayı sizin kadar saymıyordur. Babam bizim mutfağa giren çıkanla sizin kadar ilgilenmiyordur. Tekstil ürünleri yöneticileri sizin kadar insan anatomisinin kilosal değişiklikleri üzerine rapor çıkartmıyordur. İnsanları görüşüne, giyinişine, konuşmasına göre ayırmanız yetmiyor gibi şişmanları hor görmeyi eğlence sanıyorsunuz. Sizlerin hastalıklı sıfır beden mevzunuzun sonunun nasıl bittiğini hep beraber gördük. Her hafta başka diyet yapsan sanrılı halinizi çok mu matah zannediyorsunuz? Asıl dalga konusu olan yemeğe kimyasal muamelesi yapan sizsiniz.
Kendi bedeninizi yücelterek varlığınızı sürdürmeye çalışıyorsunuz fakat benim bedenim üzerine bu kadar çok konuşma hakkını nereden buluyorsunuz? Size ne benim kalcamın yuvarlaklığından? Zayıflarsam Lopez'e benzeyeceğimden Size ne?!

1 yorum: